سلام ، به سایت دیزل ژنراتور هاشمی خوش آمدید.

کیلومتر 24، خیابان بختیاری، پلاک 207

اسلام شهر، جاده ساوه

پکیج کامل برنامه برد کنترلر کامپ
پکیج کامل برنامه برد کنترلر کامپ
ComAp Configuration Suite

تاریخ آپدیت : 402/01/15

پکیج برنامه برد کنترلر کومپ کامپ ComAp

برنامه برد کنترلر کامپ ComAp

PC Configuration Software

این برنامه روی هارد دیسک لپ تاپ یا کامپیوتر شما نصب می شود. پس از نصب، نرم افزار بلافاصله برای استفاده آماده می شود. برای شروع پیکربندی نوع ماژول خود، باید ابتدا ماژول مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس می توان پیکربندی ها را ایجاد و برای استفاده در آینده ذخیره کرد. این برنامه شامل تمامی سری های خانوده کومپ می باشد و همه ی برنامه های جانبی ComAp CONFIGURATION SUITE را شامل می شود.

آموزش نصب برنامه کنترلر ComAp

کامل ترین و به روز ترین پکیج برنامه برد کنترلر ComAp

برنامه برد کنترلر دیزل ژنراتور برند کامپ را بعد از اینکه دریافت کردید، با توجه به نیاز خود می توانید برنامه را نصب کنید و استفاده کنید.

نصب برنامه دیزل ژنراتور کومپ به صورت کاملاً افلاین انجام می شود. برای نصب برنامه نیاز به User و pass اکانت دیپسی نخواهید داشت. با توجه به اینکه کمپانی کامپ اکانت هایی که درخواست رجیستری دارند را بررسی می کنند و نسبت به این مورد سختگیری های خود را دارند معمولاً کاربران ایرانی در این سایت نمی توانند رجیستر شوند و یا اکانت های آن ها از دسترس خارج می شود. همچنین امکان دانلود و نصب برنامه از آی پی های ایران برای سایت ComAp مسدود شده است که این خود مشکل دیگری به مشکلات کاربران ایرانی می افزاید. با توجه به حجم بالای این برنامه و امکان قطع فیلترشکن، برنامه از ادامه شروع به دانلود نمی کند. کاربران می توانند آپدیت های دوره ای نرم افزار ComAp را از این سایت دریافت کنند.

دانلود برنامه کنترلر ComAp

امکان دانلود برنامه برای کاربران از طریق لینک

با توجه به درخواست مشتریان امکان دانلود برنامه ComAp CONFIGURATION SUITE نیز فراهم شده است. مشتریان بعد از پرداخت وجه و ارسال فیش واریزی برای شماره درج شده،  لینک پکیج را دریافت می کنند و می توانند آن را از سرور های ایرانی و با سرعت بالا دریافت کنند. همچنین در صورت نیاز به کمک در نصب برنامه می توانید از پشتیبانی سایت استفاده کنید. به روز رسانی برنامه دیزل ژنراتور دیپسی به صورت 3 ماه یک بار بر روی سایت قرار می گیرد و مشتریانی که از قبل خرید داشته اند می توانند به روز رسانی بعدی را به صورت رایگان دریافت کنند.

معرفی برنامه برد کنترلر کامپ

امکانات و قابلیت ها برنامه ComAp

چه زمانی نیاز به استفاده از برنامه تحت سیستم عامل (ویندوز) برای برنامه ریزی برد کنترلر های خانواده ComAp می باشد؟

اصولاً برد های کنترلر دیپسی به نوعی طراحی شده اند که شما بتوانید پارامتر های اصلی و پایه ای را از خود برد برنامه ریزی کنید هرچند که با تعداد کلید های محدود شاید مقداری سخت باشد ولی تنظیمات پایه ای مانند Over Voltage, Under Voltage, Frecuency, Temperature و موارد دیگر قابل تنظیم است.

برد کنترلر ها کومپ تنظیمات دیگری نیز دارند که فقط از طریق برنامه ویندوز امکان تنظیم دارد، این موارد شامل لایه های حفاظتی مورد نیاز جهت سازمان هایی می باشد که از دستگاه های خاص استفاده می کنند و نیازمند حفاظت بیشتر در مقابل نوسانات ولتاژ، جریان و فرکانس می باشد. علاوه بر امکانات حفاظتی قابلیت های ارتباطی سریال مانند RS232 و ارتباط شبکه LAN از طریق برنامه PC Configuration Software قابل دستیابی است. همچنین امکان مانیتورینگ برد کنترلر و مشاهده آلارم ها و حتی کنترل کامل برد کنترلر از طریق برنامه تحت ویندوز (مانند روشن یا خاموش کردن و …) قابل اجرا می باشد.

برنامه ریزی برد کنترلر ها توسط متخصصین این صنعت برای هر دیزل ژنراتور همیشه از اول نوشته نمی شود بلکه برنامه های مشابه را در سیستم ذخیره می کنند و برای سایر کنترلر ها، از برنامه های آماده استفاده می کنند که بسیار باعث کاهش زمان و خطا در انجام کار می شود.

خواندن برد کنترلر یکی دیگر از قابلیت های مهم در استفاده از برنامه برد کنترلر می باشد که به هنگام مراجعه جهت عیب یابی دستگاه، در ابتدا می توانید برنامه کنترلر را دانلود و مشاهده کنید. از جمله قابلیت های دیگر برنامه امکان درج پیام خوش آمد گویی و یا درج لوگو به هنگام روشن کردن کنترلر می باشد که متخصصین در این قسمت معمولا اطلاعات تماس خود را می نویسند تا به هنگام ایراد در دستگاه با آن ها تماس بگیرند.

کنترل از راه دور یکی دیگر از امکانات استفاده از برنامه ComAp می باشد. با استفاده از اینترنت شما می توانید آلارم ها و گزارشات دستگاه را مشاهده کنید و یا به دستگاه فرمان ارسال کنید یا برنامه برد کنترلر را تغییر دهید این قابلیت ها کمک می کند تا کاربران بتوانند از راه دور هفته ای یک بار دستگاه خود را روشن کنند و گزارشات دستگاه را مشاهده کنند تا در هنگام نیاز دستگاه آماده به کار باشد. همانطور که می دانید دیزل ژنراتور نباید مدت زمان زیاد بلا استفاده باشد و همانند خودرو هر مدت زمان مشخص باید استارت شود و مدتی کار کند. همچنین امکان برنامه ریزی خود کار جهت این کار وجود دارد.

ارائه آموزش های اختصاصی تعمیرات موتور : 09120705196

 

به صورت پروژه محور با دیزل ژنراتور های دریافت شده جهت تعمیرات اساسی

برنامه کومپ جهت همه سری ها

برنامه کامل جهت برد کنترلر ComAp

این مجموعه نرم افزاری کنترلر کامپ شامل همه سری های خانواده ComAp می باشد. منظور از سری، یک خانواده از بردکنترلر کومپ می باشد که با یک شناسه منحصر به فرد شروع می شود به عنوان مثال InteliLite که نشان دهنده مجموعه برد کنترلر هایی می شود که با این سری شروع می شوند.

پکیج ارائه شده شامل سری های ATS دار و Manual در سری های مختلف برد کنترلر می باشد همچنین تمامی برنامه های کمکی و جانبی مورد نیاز ComAp در این پکیج قرار داده شده است. این مجموعه برنامه feature های مکمل نصب برنامه هم شامل می باشد و به صورت کامل به صورت آفلاین بر روی ویندوز با آموزش نصب ارسال می شود.

برنامه جامع کنترلر کومپ ComAp

مجموعه برنامه های پکیج ComAp

دانلود به صورت یکجا از سرور های ایرانی

Full Package Software ComAp Installation

(پارت اول برنامه های کمپ) 

Full Package Software ComAp Installation

(پارت دوم برنامه های کمپ)

Full Package Software ComAp Installation

(پارت سوم برنامه های کمپ)

تماس جهت دریافت رمز دانلود پکیج : 09120705196