سلام ، به سایت دیزل ژنراتور هاشمی خوش آمدید.

کیلومتر 24، خیابان بختیاری، پلاک 207

اسلام شهر، جاده ساوه

دانلود کاتالوگ برد کنترلر DSE
دانلود کاتالوگ برد کنترلر DSE
DSE 1XX , DSE 2XX , DSE 3XX

سری 1 و 2 و 3

شامل نقشه های ساخت و اپراتوری به همراه وایرینگ و آموزش

کاتالوگ و نقشه فنی توسعه دهنده DSE124

جهت توسعه اشتراک بار بین چند دیزل ژنراتور

توسعه دهنده DSE124 برای گسترش و اشتراک بارگذاری چند مجموعه ای یا موتور CANbus طراحی شده است. در ادامه DataShit و Installation Instructions و Operators Manual و Connection Diagram جهت توسعه دهنده DSE124 قابل دانلود می باشد. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی منبع تغذیه DSE160

منبع تغذیه طراحی شده جهت کنترلر های DSE3XX

منبع تغذیه DSE160 برای استفاده با ماژول های کنترل DSE3xx طراحی شده است. تغذیه اصلی DSE160 را می توان از یک باتری تامین کرد. DSE160 یک منبع تغذیه خروجی را فراهم می کند که برق DC را به کنترل کننده ATS می دهد. هنگامی که منبع تغذیه (برنامه برق) قطع می شود، DSE160 به طور خودکار به تامین انرژی ژنراتور جهت استارت اولیه با استفاده از تغذیه باتری سوئیچ می کند. سه LED قرمز در جلوی دستگاه وضعیت عملکرد را همیشه نشان می دهد. DSE160 در نسخه های 12 و 24 ولتی موجود است و دارای حفاظت اتصال کوتاه می باشد. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی توسعه دهنده DSE2130

توسعه دهنده جهت اشتراک بار بین دیزل ژنراتور

DSE2130 یک ماژول توسعه ورودی است که 8 ورودی اضافی را به ماژول کنترل ارائه می دهد. چهار مورد از اینها را می توان برای استفاده به عنوان ورودی آنالوگ پیکربندی کرد. حداکثر 4 ماژول DSE2130 را می توان به یکدیگر متصل کرد تا حداکثر 32 ورودی اضافی ارائه دهد. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی توسعه دهنده DSE2131

توسعه دهنده میزان ورودی های کنترلر دیپسی

DSE2131 یک ماژول توسعه دهنده ورودی دیجیتال و آنالوگ است که 10 ورودی اضافی را به ماژول کنترل ارائه می دهد. حداکثر 4 ماژول توسعه دهنده DSE2131 را می توان به یکدیگر متصل کرد تا حداکثر 40 ورودی اضافی ارائه دهد. در ادامه DataShit و Installation Instructions و Operators Manual و Connection Diagram جهت توسعه دهنده DSE2131 قابل دانلود می باشد. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی توسعه دهنده DSE2133

توسعه دهنده میزان ورودی کنترلر دیپسی

DSE2133 یک ماژول توسعه دهنده ورودی دیجیتال و آنالوگ است که 8 ورودی اضافی را به ماژول کنترل ارائه می دهد. حداکثر 4 ماژول توسعه دهنده DSE2133 را می توان به یکدیگر متصل کرد تا حداکثر 32 ورودی اضافی ارائه دهد. در ادامه DataShit و Installation Instructions و Operators Manual و Connection Diagram جهت توسعه دهنده DSE2133 قابل دانلود می باشد. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی توسعه دهنده DSE2152

توسعه دهنده خروجی آنالوگ کنترلر دیپسی

DSE2152 یک ماژول توسعه دهنده خروجی آنالوگ است که 6 خروجی آنالوگ اضافی را به کنترلر ارائه می دهد. حداکثر 4 ماژول توسعه دهنده DSE2152 را می توان به یکدیگر متصل کرد تا حداکثر 24 خروجی اضافی آنالوگ ارائه دهد. در ادامه DataShit و Installation Instructions و Operators Manual و Connection Diagram جهت توسعه دهنده DSE2133 قابل دانلود می باشد. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی توسعه دهنده DSE2157

توسعه دهنده خروجی (رله) کنترلر دیپسی

DSE2157 یک ماژول توسعه دهنده خروجی دیجیتال است که 8 خروجی دیجیتال اضافی را به کنترلر ارائه می دهد. حداکثر 10 ماژول توسعه دهنده DSE2157 را می توان به یکدیگر متصل کرد تا حداکثر 80 خروجی اضافی دیجیتال ارائه دهد. در ادامه DataShit و Installation Instructions و Operators Manual و Connection Diagram جهت توسعه دهنده DSE2157 قابل دانلود می باشد. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی نمایشگر DSE2541

نمایشگر وضعیت خروجی شارژر و پارامتر های مهم

ماژول نمایشگر شارژر باتری از راه دور، مدل DSE2541 برای کار با تمام شارژرهای باتری هوشمند طراحی شده است. ماژول اطلاعات مربوط به خروجی شارژ، چرخه شارژ، وضعیت منبع تغذیه (برنامه برق) را به اپراتور نمایش می دهد و همچنین در زمان وجود خطا در سیستم شارژ آن را نشان می دهد. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی نشانگر DSE2548

نشانگر ال ای دی قابل برنامه ریزی دیپسی

DSE2548 یک ماژول توسعه دهده خروجی است که می تواند حداکثر هشت نشانگر LED را نمایش دهد. هر LED از طریق ماژول میزبان قابل تنظیم توسط کاربر است. حداکثر 10 ماژول DSE2548 را می توان به یکدیگر متصل کرد تا حداکثر 80 خروجی LED اضافی را ارائه دهد. همچنین عملکرد هر LED را با نوشتن پیغام مربوط به آن می توان بر روی لیبل کنار آن نوشت. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی کنترلر DSE3110

در دو حالت دستی و کنترل اتوماتیک ATS

کنترلر DSE3110 یک ماژول کنترل کوچک دیزل ژنراتور می باشد که طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای برنامه های یک مجموعه ارائه می دهد. کنترلر در دو حالت دستی (Manual) یا حالت کنترل اتوماتیک (Automatic) یا همان ATS برنامه ریزی کرد. به این صورت که با قطع برق دیزل ژنراتور به صورت خودکار مسیر برق رسانی از دیزل ژنراتور تأمین شود و بلعکس. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی کلید کنتاکتور DSE327

کلید کنترل کننده اتوماتیک جریان ورودی

کلید کنترل کننده دیپسی مدل DSE327 یک توسعه دهنده جهت تابلو فرمان های قدیمی دیزل ژنراتور می باشد که قابلیت ATS ندارند. با استفاده از این کنترلر وضعیت برق ورودی از دو منبع متفاوت تشخیص داده می شود و در صورت نیاز به صورت خودکار بین این دو منبع برق جابه جا می شود. منبع ورودی می تواند دو دیزل ژنراتور و یا ترکیبی از دیزل ژنراتور و یا برق شهری باشد. DSE327 را می توان در انواع 110 ولت و 230 ولت سفارش داد. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی کنترلر DSE331

با قابلیت کنترل دستی یا خودکار برق (ATS)

برد کنترلر دیپسی مدل DSE331 نسل جدید و اقتصادی برد کنترلر های ساخت کمپانی دیپسی می باشد که علاوه بر نمایش پارامتر های کار کردی دیزل ژنراتور  در دو حالت دستی یا Manual و کنترل اتوماتیک یا ATS نیز می تواند فعالیت کند. منبع ورودی برق به کنترلر می تواند دو دیزل ژنراتور یا یک دیزل ژنراتور و برق شهر باشد. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی کنترلر DSE334

با قابلیت کنترل برق در حالت دستی و اتوماتیک

برد کنترلر دیپسی مدل DSE334 نسل جدید و میانرده برد کنترلر های ساخت کمپانی دیپسی می باشد که علاوه بر نمایش پارامتر های کار کردی دیزل ژنراتور  در دو حالت دستی یا Manual و کنترل اتوماتیک یا ATS نیز می تواند فعالیت کند. منبع ورودی برق به کنترلر می تواند دو دیزل ژنراتور یا یک دیزل ژنراتور و برق شهر باشد. همچنین جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

کاتالوگ و نقشه فنی کنترلر DSE335

با قابلیت های حرفه ای جهت کنترل دستی و یا اتوماتیک

برد کنترلر دیپسی مدل DSE 335 نسل جدید و قدرتمند از کمپانی Deep Sea ساخت کشور انگلستان می باشد که با سطح بالا و پیچیده ای از ویژگی ها و عملکردهای جدید است که در قالب کاربری کاربر پسند و حرفه ای ارائه شده است. مناسب برای طیف گسترده ای از برنامه های دو دیزل ژنراتور یا ژنراتور گازی سوز و یا ترکیبی از دیزل ژنراتور یا برق شهر. جهت دانلود برنامه کامل محصولات دیپسی می توانید از صفحه دانلود برنامه کنترلر دیپسی بازدید نمایید.

دانلود های مشترک تمام سری های DSE

آموزش های ارائه شده مربوط به تمام سری های دیپسی

USING CT’S WITH DSE PRODUCTS (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

OVER CURRENT PROTECTION (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

PC CONFIGURATION INTERFACING (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

SWITCHGEAR CONTROL (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

KVA, KW & KVAR & POWER FACTOR (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

MODULE PIN CODES (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

GENCOMM CONTROL KEYS (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

EQUIPOTENTIAL EARTH BONDING (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

REMOTE START INPUT FUNCTIONS (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

DIGITAL OUTPUT TO INPUT CONNECTION (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

DIGITAL OUTPUT TO INPUT CONNECTION (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

USB EARTH LOOPS AND ISOLATION (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

DSE CONFIGURATION SOFTWARE INSTALLATION (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

DSEASSISTANT PC SOFTWARE MANUAL (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

ELECTRONIC ENGINES & DSE CONTROLLERS CAN GUIDE

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

RECOMMENDED PRACTICES WIRING SENSORS (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

ENGINE SPEED CONTROL (ENGLISH)

راهنما

402/04/15

DSE

All Series

تماس جهت دریافت رمز دانلود : 09120705196

دانلود کامل کاتالوگ کنترلر دیپسی سری های 4 و 6 : کلیک کنید

DSE4XX – DSE 6XX

به روز رسانی منظم کاتلوگ و محصولات جدید دیپسی

تماس جهت دریافت رمز دانلود : 09120705196

دانلود کامل کاتالوگ کنترلر دیپسی سری های 7 و 8 : کلیک کنید

  DSE 7XX – DSE 8XX

به روز رسانی منظم کاتلوگ و محصولات جدید دیپسی